|
|
|
| 我好尊敬我間學校.. 佢有沒尊敬我呢..''要我地拎咁多書返屋企''
今日系9月2號.. 朝早起佐身.. 刷完牙,. 換佐3. 梳佐頭.. 洗完面- .-''
跟住打電話詩婷.. 叫佢起身.. 然後7點30分果陣開始返學..唔知點解..
今日個頭特別痛..
放學lu.. 幫miss搞埋d野.. 就同李浩明.. 何b去食m記.. 真系超開心的''
食飽之後就走.. 最慘ge就系.. 想搭的士.. 鬼影都沒野飄下..跟住.. 打
181.. 佢就話.. 可能沒的士.. 然後我地就去關閘等車..陰公.. 排到成條龍
咁.. 到我地果陣.. 又沒車.. 有車.. 就吾開黎我地果邊.. 開佐去第2行,,.
火戀爆.. 遲早打電話去投拆佢..
有車啦.. 去到我屋企.. 落車果陣撞親個頭- .-'' 唉.. 黑仔 ''
| | ♥發表時間:2008-09-02 05:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | ... | 210 | »
|
|