就快要返學啦.. 收到通知系讀初3乙.. 系王麗芳老師教返,, 剩系知寶怡.梁慧怡,張靜.羅美儀.賴國新同班..跟住ge吾知道lu.. 至於功課-n-'' 剩系作佐篇文炸.. 其他都沒做.. 篇文要500字 9月2. 就要開學啦.. 初3 會有好多活動..所以會令到好多人都分心 好期待個"遲青營" (個遲字系同音字)' 好驚番學落黎ge測驗同埋考試.. 物理應該系返班主任教..語文可能系謝西教..數學可能系郭sir. 或者系馮miss. 英文應該就系miss袁..歷史應該會系鍾miss..體育應該系大口怪..(千其吾好佢教) 化學就應該系... (吾記得佢個姓添- .-'')地理.. 系我最驚ge果科..應該會系鄭miss 或者系夏老師.. 兩個都系我吾中意ge人.. 至於生物,,f3 系沒呢科.. a''a好驚掉位, 吾知掉鬼佐去同個坐.. 我吾要同d有狐臭ge人坐
呢排都系好遲先訓..接近返學果日.. 好驚會訓吾到教. 唉.. 返學啦.. 要收適好心情.. 1定要升到班>_<'' 野心吾算好大..
李浩明佢..讀甲班啊.. 傻婆.. 妳要加油哇.. 吾洗理會其他人.. 只要做出自己開心ge野就得啦.. 到佐第2個學期.. 妳千奇吾好同我 講.. carmen.. 我退學啦- .-' 我會好驚的.. 放心啦.. 我吾會到 第2個月就吾彩妳.. 我1定會搵妳傾計咖..因為只有妳.. 先明白我想表達 d咩.. >_<'' 中午果餐.. 我會同妳1齊食.. 發掘一d好食ge野.. 至於怡嘛.. 妳系同我一班ge.. 都吾知做物鬼.. f1. f2. f3. 都系同妳一班.. - .-'' 妳傻傻下咁.. 有時都系好得意..
何b呢..我就未知妳讀邊班哪..不過,, 妳成日返大陸.. 搞到我又搵吾到妳喔.. 有時出街食飯.. 想叫埋妳都好難.. 根本就系聊落妳吾到的.. 好想同妳打一次 邊爐啊..' 傻b. 好期待將來.. 嘻