R
一次如再一次
carmenbb227
暱稱: ★`Ms Rbc:)
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
 


就快要返學啦.. 收到通知系讀初3乙.. 系王麗芳老師教返,,
剩系知寶怡.梁慧怡,張靜.羅美儀.賴國新同班..跟住ge吾知道lu..

至於功課-n-'' 剩系作佐篇文炸.. 其他都沒做.. 篇文要500字

9月2. 就要開學啦.. 初3 會有好多活動..所以會令到好多人都分心
好期待個"遲青營" (個遲字系同音字)'

好驚番學落黎ge測驗同埋考試..

物理應該系返班主任教..語文可能系謝西教..數學可能系郭sir. 或者系馮miss.
英文應該就系miss袁..歷史應該會系鍾miss..體育應該系大口怪..(千其吾好佢教)
化學就應該系... (吾記得佢個姓添- .-'')地理.. 系我最驚ge果科..應該會系鄭miss
或者系夏老師.. 兩個都系我吾中意ge人.. 至於生物,,f3 系沒呢科..
a''a好驚掉位, 吾知掉鬼佐去同個坐..  我吾要同d有狐臭ge人坐

呢排都系好遲先訓..接近返學果日.. 好驚會訓吾到教.

唉.. 返學啦.. 要收適好心情..  1定要升到班>_<'' 野心吾算好大..
 

李浩明佢..讀甲班啊..  傻婆.. 妳要加油哇..  吾洗理會其他人..
只要做出自己開心ge野就得啦.. 到佐第2個學期.. 妳千奇吾好同我
講..  carmen.. 我退學啦- .-'   我會好驚的.. 放心啦.. 我吾會到
第2個月就吾彩妳.. 我1定會搵妳傾計咖..因為只有妳.. 先明白我想表達
d咩.. >_<''    中午果餐.. 我會同妳1齊食.. 發掘一d好食ge野..

至於怡嘛..  妳系同我一班ge.. 都吾知做物鬼.. f1. f2. f3. 都系同妳一班.. - .-''
妳傻傻下咁.. 有時都系好得意..

何b呢..我就未知妳讀邊班哪..不過,,  妳成日返大陸.. 搞到我又搵吾到妳喔..
有時出街食飯.. 想叫埋妳都好難.. 根本就系聊落妳吾到的.. 好想同妳打一次
邊爐啊..'  傻b.

                    好期待將來.. 嘻

發表時間2008-08-30 02:48 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]