|
|
|
| a_a ` 嘻.. 琴日同浩明子. 海狗..柑柑.. 容婉塋. 1齊去漁人碼頭.. 入去鬼屋度玩.. v3v
哈.. 入到去鬼屋度.. 又有尖叫.. 又有爆粗.. 好得意唷..
之後又去佐食野.... ( 過程好得意 ) 呵.. 跟住走果陣.. 好辛苦.. 胃又痛了.. 塔車果陣又嘔佐
| | ♥發表時間:2008-10-26 06:18 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | ... | 210 | »
|
|