|
|
|
| 6,6 `
雙慶'
好攰, 又熱, 又曬'
不過都好既, 有令仔望'xd
夜晚9點幾過聚龍軒搵cindy'
帶佐我去筷子基度吹水;
中間發生佐件搞笑事,..... (噓)
好多人踩單車, 好恐怖ye'
之後ah粉嚟na'
第1次見佢著到甘, 索 ,令 xd
折的果陣, 佢伸對腿出嚟' 個司機係度笑-v-'
返黑沙灣,
去佐小泉居,
吹佐好多嘢, 好搞笑xd'
之後佢地送我返祐m, 再自己返屋k
就快通知補考名單na'
好鬼緊張-v-' 唉
| | ♥發表時間:2009-06-07 11:16 AM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 210 | »
|
|