朝早8點返到學校' 好多人都要補考化學t3t' 要12點先可以走ah t3t; 黑色暴雨' 之後同Fun去食大家樂' 聽日同後日都要返朝早同晏就, 又眼訓又累' 補考要加油xd' <3
走果陣, 去7 買佐買"姐"粉紅色的'