|
|
|
| 好快就補考na'
中午同fun, Jing, 去lattoo度食烏冬;
姐妹, ??
幾時唱k xd' ?
Bella就快生日na'
我都就快生日嚕'
晏就同fun, jing去佐祐m,
fun 聽日考數學, 要+油ah!!
補考1齊加油ah' !!xd
高1果陣 ,1齊排排坐 食芒果xd'
1齊打佢老母 哈;D
| | ♥發表時間:2009-06-11 06:16 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 210 | »
|
|