|
|
|
| 歷史: 74分
上數學堂聽書;
同埋計返自己要拉幾多分'
化學要: 104 -)
數學要: 103 -)
茜茜同cake都同我講,
拉返啲可以背既嘢先- )
果兩科就等補考na.
不過 -) 補考既話'
成績表度會寫住 "補考升班" =)
中午;
Latt0o終於教我煮烏冬na.xd
不過都好難整到甘好味- )
因為琴日有啲班拍戲太大聲既關係;
搞到徐老妖好嬲'
搞到初3要落去聽訓話-3-'
唉, 我都吾知個地理合吾合格tim'
囉佐我果半堂時間去 ;
放學果陣'
Latt0o叫我同cake幫佢做臨時演員xd
同cake 狂係度甩頭'
又吾比我笑wo -)
好辛苦囉 .xd
★施肥抱起Akio'
嚇死我- )
| | ♥發表時間:2009-05-14 07:00 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 210 | »
|
|