|
|
|
| 琴日放學,孖妹,Kaz黎佐我h0me;
等我換完3,就陪孖妹去剪頭髮

cut 完之後, 就返上孖妹屋k'
買佐兩包烏冬丶
Latt0o煮佐比我同Kaz食,
雷婷玲黎佐na. 大約7點幾;
我地打邊爐na ;D
好正wow
打完之後, 唱歌haa'
吾知邊個講"第1次唱兒歌唱到甘hight"
love my Moth2r
| | ♥發表時間:2009-05-10 04:04 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 210 | »
|
|