|
|
|
| JinG hapy Bithday <3
琴日,買佐個cake比張靜'
上佐Cindy度'
張靜好開心ahxd'
少帥同老鼠都黎埋,
之後送ah茜返屋k;
少帥就送我返屋kxd'
同少帥傾計, v3v'
返到home到12點;
打tel比JinG'
第1次陪張靜過; 好開心;D
po張跳舞相;D

練習果陣, 所謂的"3位西施"
| | ♥發表時間:2009-05-04 12:23 AM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 210 | »
|
|