|
|
|
| . 6點9起身'
. 返學校排隊' 做0n鳩pisa測試-3-
. 做到12點半先走人' t3t
見到個黃樂沁xd'
. 之後ah茜上佐黎我度'
. 換完衫就同ah茜去練舞na.
我地學佐好多ah'
好令xd'
邊班會第1呢;? 未就係初3乙囉'
好多蚊咬我地.
死阿寶又同bb玩. 仲同個bb啜啜;
占士就比個細路仔(男仔)聯'
之後走na. 落雨'
好彩我有帶姐xd
| | ♥發表時間:2009-04-26 06:26 PM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 210 | »
|
|