|
|
|
| 洪卓立<33'
- 還是沒有放下不開心 ;)
' 中午去佐張靜度食嘢'
. 佢幫我扎佐隻技. 好令' xd
我爰小靜靜xd' <3'
之後返去跳舞-3-'
跳跳下真係吾想跳'
.我d骨好硬ah' 個個都落到1字馬xd'
ah 茜好勁阿' haa
期待明天會更好'
.唯獨是您, 請您不要對我太過好'
| | ♥發表時間:2009-04-20 07:05 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 210 | »
|
|