低b嫁....
今日上完I.S堂之後,,
咪落返去上英文堂囉!
如果行1號樓梯個d人''''
咁返去途中就一定會經過2D班房嫁嘛!
d人入晒班房之後.......
教2D班英文科果個呀sir無啦啦係我地班房到鬧人喎……
嚇到我地全班即刻靜晒喎@@
佢勁大聲係到問我地班
邊個走去開2D班房門喎?!!
我地冇人應佢,,,
仲叫我地成班放學之後留係課室唔准走添〥
跟住上左好似一堂到啦***
肥Leung走入黎同我地班講
又叫我地放學留係班房喎!
因為我地班知道果個呀sir已經留左我地''';;;
但係就唔知肥Leung咩事留我地))*
咁d人咪問佢點解囉!
原來就係果件事###
唉~~~真係煩到爆呀>.<
|