我終於打番日記了,,]*
感動ma??,,*]]
大家都知架la,,\\
我懶得打丫ma'']- -''kaka,,,,)))
今朝我6:00起左身,''^
傻左.....=口=''
之後lo仔打俾我|| |
叫我係7仔到等佢1齊番學喎,,\\
i don't mine!!]]-______________-''
7:05到左學校,,,=.=''好早呀,,,,))))))
第1堂就係hist la,,*
有d悶...'']]
我每1日都好期待小息..- -''''''
好衰呀,,\./
今日滴p.e堂好好笑呀,,,,''
我吾想講了,,*)))
我懶得打呀,,+
s!n瑩生日快樂!!!!
呀妹生日快樂!!!!
2個人都有個瑩字滴...
總之2個都生日快樂la,,,]]]*
|