學校旅行之
大尾篤燒烤...
7點半..
我地個組有9個人
CHEEY.WINNIE.MANDY.女班長
YO YO.EDITH.EWING.JOEY.我
佢地係青衣城等我..
女班長冇黎..
佢話冇咁早起身
THEN..
一齊去我屋企攞D燒烤野
每人拎一袋..
...
太重..
SO分開二部的士番學,,
番到去先8:05..
8:30先集合''
我地放低D野..
係長椅都..
THEN去咗操場玩數字球..
次次嗌到我..
都接唔到''
之後班長番黎LU..
一齊玩..
8:20好多人都番曬黎..
見到老BUS著D衫..
SO BB''
><
8點半..
好似番學集隊咁..
中一至中四先要番學先..
其他就自己去
MISS LEE點名..
8點7
上到車..
我地組D人..
霸曬後面D位..
開車..
鄺靜靜播歌..
我地一齊唱..
跟住我.班長.WINNIE.EDITH狂影相..
搭咗差唔多一粒鐘..
就到LU..
我地即刻落車..
勁快地霸爐..
隔離係男班長佢地..
..
分好曬D野..
佢地起爐''
..
過咗一陣..
可以開始燒LU
..
點知..
佢地話開蜜糖.
我一開..
點知隻手指甲崩咗..''
><
即刻大嗌..
D人過黎睇...
EDITH叫我整走佢..
因我唔捨得.
SO/...自己收藏..
冇帶指甲夾//
..可憐..
跟住我繼續燒..
又叫人幫手燒..
燒咗一陣..
可以食帶子.,.
勁好味..
食咗一陣零食..
就去玩..
.
去咗海邊..
一路傾計...
一路玩誠實與大膽..
好搞笑..
之前..
佢地脫鞋
捉水朵..
我.WINNIE.MANDY一齊傾計..
到咗2點幾..
老師點名..
點完名就上車走人..
今次俾霸咗後面D位..
SO..
要坐前面..
但冇位..
SO..MANDY坐後面.
但又叫我地..
跟住班長同我就同佢坐..
之後...
訓咗一陣..
就到學校..
去咗OK買雜誌
買咗YES同FANS''
YES$12
FANS$24
THEN
MANDY同WINNIE
話去我屋企..
點知..
我阿媽唔得..
SO 我提議去,,
MANDY屋企..
跟住搭409去..
同老BUS一隔車..
^^
MANDY住長宏..
佢又係
SO又同老BUS..
一隔LIFT''
哈哈
..
THEN..上咗去參觀之後..
又落公園傾計..
THEN..又去WINNIE屋企..
因為係MANDY個棟既隔離..
玩到5點幾..
就散BAND''
MANDY送我去巴士站..
跟住就番屋企LU
|