今日我去咗書展with family and relative
當然我daddy冇去啦><
今日約咗姨媽同表姐 表妹 表弟 係會展個邊等=]]
點知我家姐又遲起身-口-
起咗身 又話阿媽冇叫佢=.=''
唉..
估唔到我第二起身 都係最遲出得門口個個XD
結果我們遲到了''
所以咪叫姨媽佢地入去先
可憐的我們當然還要去排隊買非喇
去到爆多人
排到排死人
不過都算快入到去
跟住我地就去會合姨媽佢地
因為表弟的原固
他們先到兒童天地買書
我地就在那裡會合他們
兒童天地
者係低能天地
梗係少d人.
所以那裡總比出面涼快些
哈哈--
會合完
梗係上去hall1&hall2啦
點知今次我阿媽剩係俾家姐錢 自由去買
有冇搞錯?!
我同其他表姐 表妹 表弟就一路
睇下有咩岩
我地一齊去整咗一d精品 嘻嘻
總算有收穫喇
點知唸住去搵阿媽既時候..
...
...
竟然俾我撞到譚sir
咁都撞到=.=
不過佢見唔到我
我家姐都撞到佢d fd
行咗好耐/
跟住去坐下-.-
我家姐竟然係咁買書呀
激死我啦!!XDXD
2點幾我地就走lu
食完大家樂之後就齊齊番屋企
等我繼續睇我d書先
|