今日既風紀野餐大行動順利得好好..
爆熱..
我地次次都有燒烤.
但係今次冇..
因為聽林主任講度咁..
真係唔敢燒呀..
野餐食咗超少野..
最多係薯片..
我真係就黎變薯片狂啦
哈哈..
我,阿英,葉倩,阿KA,孫B,棠一組
so happy
影咗好相..
我地一組又同卓一齊玩誠實與大膽
知道好多秘密.嘻*
好多都估唔到..
又同其他人玩數字球
權同棠佢地又叫我地睇個d蟲喎
爬得爆恐怖..
就黎死得人嫁啦!
孫B仆親呀,,
希望佢快d好番啦
唔好唸住聽日唔番學呀..
哈哈
當我地冇野玩既時候,,
Carol,Connie,Cherie,Angelet,Nicole,Joanne起張Table度做功課
話咁快就do完喇
放咗學之後去咗阿英屋企.
THEN..go back to home
|