去咗太空館個度參觀..
今日好多人都好唔開心..
尤其是葉倩呀.
未去到太空館之前..
即係係車度巳經好唔開心啦..
唉..
今日都唔知發生咗d咩事呀,,.
差唔多成日都唔洗上堂..
上咗3堂咋..
嘻嘻*..
食完之後上完一堂..
跟住上去聽講座喇..
哈哈..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
補打..
琴日去咗阿英既石籬屋企個度整石膏..
一邊吹水..一邊做功課..
做完功課之後就開始整石膏喇..
原來佢地之前整咗好多喇啦..
我同郭秋同嘉儀一齊走...
我地搭的士走..
我地係咁笑係咁笑喎..
happy
|