去完畢業營啦!!
終於反黎啦~我地唔想走呀!!
我地大家都想喺果度繼續訓~
我喺果度哭咗三次~
想知點解??繼續睇洛去啦~
當日情況:
第二日(16/11/06星期四):我地琴日(15/11)
5:10起身,發覺地下有好多螞蟻,跟住去同
老師講,孫主起身help我地,佢用d熱水倒洛地下,
我地走去碧斯間房(201),大約7:00,d男仔起咗身,
果個xxx喺度''拿''起件衫,勁白痴囉!!我地都
費是望呀∼8:00我地去食早餐(麵包,香腸,通粉),
8:00-9:00,白痴嫁~洗鬼食成一粒鍾,我地3個字(
8:17),就食完,
我,李可,煒程,孫B,一起反房,跳黎跳去,9:00要去會堂,
玩遊戲,叫做(開心鬥一番) ,大家覺得勁無@聊
12:00去燒烤,我燒咗好少野,我同李可,郭秋,葉倩都唔想
燒,我地偷偷地走反房,,1:00-3:15喺野外定向,野外定向前
又要聽果個人講d野~我同李可一組,我地搵咗半粒鍾,
我地走到房出面,葉倩,劉昌發,李啟x(多謝),同埋好多人都俾
提示我地,終於搵完啦,郭秋個組勝出,(恭喜,恭喜)
晚餐都幾好食,食完又去會堂玩,我地buy咗好多野食
同飲品,玩完,反房沖亮同傾計,傾計個陣,我又哭,跟住
林主任話11:30巡房,我地唸住辨訓,但係大家辨訓個陣,
大家都假訓,變真訓,超好笑.
星期三d野,明天再講啦~88
績下頁.......
|