去完畢業營啦!!
終於反黎啦~我地唔想走呀!!
我地大家都想喺果度繼續訓~
我喺果度哭咗三次~
想知點解??繼續睇洛去啦~
當日情況:
第一日(入營日):我地大約1:15入營
,我地果間房喺302,
而碧斯個組喺201,班男仔喺206,207,
第一日已經成日喺自由活動啦~
果度勁多設施喎(壁球室,籃球
場,康樂室,羽毛球場,卡啦ok......)
(講都講唔曬呀~)我同李可,孫B去玩
,周圍玩,而敏怡佢地唱卡啦ok,,
李可睛喺佢張床後面發現好多
螞蟻,同螞蟻窩,勁恐怖,跟住我地同個d
辨公室d人講,超恐怖,嘉儀超驚,
喺卡啦ok房,曾國亨喺度唱歌,勁爛聽 ,
到咗晚上,我地傾計,傾about xxx同xxx d野
唔知點解,我同阿英,郭秋,哭咗出黎,
佢地安慰我地,
1:30先訓,4:15起身,
我同郭秋,葉倩一膂訓,
我地訓唔到,跟住見到李可,喺咁''咬''
勁好笑^6^,
本身今日(15/11)燒烤,但喺洛雨
第二日大家因為有好多螞蟻,
所以5:10起身,超眼訓呀我地
第二日既事,明天再講啦~12:00啦~早頭~88~
續下頁..........
|