| 最期六~~~~ |
又到星期六
哈哈~~
訓到10:00....起身
開機..又聽歌 
根本冇心機溫書 -.- 
上網....................
無意中搵到....
滷蛋!! <-- 
好得意牙..........
好鐘意滷蛋!!! 
好鐘意好鐘意~~~~~ 
就呢三個最搞gag :
 <-- 聲稱係「海帶舞」
<-- 一睇就知係馬嬲! -.-
哈哈~~
打完喇
cM =]
|
| 刊登時間:2007-06-23 02:00 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 64 | »
|
|