黎兩日係咁咳~就黎個肺都比我咳出黎架啦~~
見到你地幾只野既QOOZA~又唔返屋企~!!!~~~
我都明白你地有好多煩惱~但係你地走左去~~煩惱係唔會冇左架~
就好似你病左早D去理睇E生,可能只係食下藥就OK,但係你一直唔理到最後可能連命仔都冇埋~!!