2007 年 6 月 23 日  星期六
2007-06-23

好想睇戲,戀愛初稿.跟蹤.綁架 
戲王之王&我愛蘿霸^v^
有錢我一定睇曬佢
今日整天係屋企玩電腦
就黎悶到死喇.玩模擬市民^v^
玩玩玩.玩到個電腦出熱
迫住我要開冷氣'v'
點解今日咁多人去bbq??貪佢熱??
night去左舅母屋企食飯.
第一次表哥比錢我^v^
第一次係第一次.好激動.有個咁好既表哥$v$

TIME!!︰2007-06-24 12:07 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2007 年 6 月 22 日  星期五
2007-06-22

我想每天游水.游完就去打牌
我要羸返個$20.用黎食飯'v'
個個日日都有野做.
有些搵男友.有些上班.
咁我可以做咩?
呢期我要開始做返有米既人&v&


大魚吞食左可愛既小飛像^v^

TIME!!︰2007-06-22 07:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2007 年 6 月 20 日  星期三
2007-06-20

今天係屋企玩電腦,睇電視
悶左陣.晚上with華哥去九龍灣行
食dinner.和民=抵抵抵
去ikea行,好多盒都好想買'v'
行完去左mega box行.
20分鐘到,冇野行,搭返車去九龍灣!
如果有錢就煩小一樣野0_0
好想好想好想日日去游水

TIME!!︰2007-06-20 01:37 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2007-06-20

HappyFather'sDay
Daddy日.仲要去做野.好慘>v<
with mame去左太古行街.
一人一鍋打邊爐^v^
今日好累.晚上有:深夜鮑魚宴^v^好正.
食完好夜先訓.今日起唔到身'v'
Fans瘋狂逼爆馬路險象環生
周杰倫張震要公安護送開路
周杰倫好威呀'v'
今日同呀起討論這個v靚仔

星期6衣櫃送左黎喇^v^好靚.

TIME!!︰2007-06-18 01:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2007 年 6 月 19 日  星期二
2007-06-19

我要健康'v'游水'
with萍萍游水.去左mk搵janpo
行左陣,去lok fu哲的士去游水,
diu.要6點先開.去左kcp食野
再去游水^v^d手指勁痛
8點9點走.去kfc食桶餐^^
行左陣.返屋企.係到執3<<好亂呀O_O
琴日用左好多money呀!
我要去ikea買野'v'


琪琪你d仔搵緊你呀^v^
恐怖惺惺
the sims

TIME!!︰2007-06-19 05:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2007 年 6 月 14 日  星期四
2007-06-14





father's day禮物.食sushi    OVO
好想星期日呀'
maths exam. so easy'v'
明日exam完喇^v^
Miss要去做Nurse.再同唔到我補習 OvO
我好想好想好懋打牌'好懷念過往 
0-0
    v
                      

TIME!!︰2007-06-14 07:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2007 年 6 月 10 日  星期日
2007-06-10




係wts買左飛之後係wts出唔到'_'
為左個衣櫃.我整個星期都要你屋企撿野'_'
同媽媽去左kowloon bay買野^v^
係宜家傢俬掃貨'v'
tly要好似之前咁儲咁多錢!
唔可以再負債'累累'   V v V
你個腦真係有d問題
低低地'你個腦係咪生野?
用下個腦都知我想點啦! 運吉既!'
好想好想好想打牌.諗返之前我地日日打牌&v&好正!
每一日有每一日既新鮮.每日有每日既笑料'v'

TIME!!︰2007-06-10 04:23 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2007 年 6 月 8 日  星期五
2007-06-08

考試:今日真係好悶呀!
我好希望可以升到f.4,平均分合格就可以!
進行儲錢計劃,買我想買既野
如果我中6合彩頭獎就發達lu^v^
邊個對我好我知喇!
原本一直以黎我都忘記左你'v'
自從琴日,我明白喇'你對我係好嫁!

TIME!!︰2007-06-08 11:38 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2007 年 6 月 2 日  星期六
2007-06-02

with呀華打羽毛球.好熱
10分鐘後走.涼冷氣^v^
有人請唱k,'v'正
之後去九龍塘食野.行左陣,返屋企


兩格好靚好靚既車!



TIME!!︰2007-06-02 11:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2007-06-02

好熱好熱好熱好熱好熱!想死!
課室個冷氣雖然好返.
但係比起第二班.黠解我地個冷氣唔涼??
商業好開心.滿分^v^

星期四同呀包游水.好涼呀d水
一路傾計.一路游,之後諗住去目黑
點知10點前要叫野食
10:30要走'_'咁趕唔食
去左食粉'好好食'v'


TIME!!︰2007-06-02 02:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]