|
|
| 2007-06-23 |
好想睇戲,戀愛初稿.跟蹤.綁架
戲王之王&我愛蘿霸^v^
有錢我一定睇曬佢
今日整天係屋企玩電腦
就黎悶到死喇.玩模擬市民^v^
玩玩玩.玩到個電腦出熱
迫住我要開冷氣'v'
點解今日咁多人去bbq??貪佢熱??
night去左舅母屋企食飯.
第一次表哥比錢我^v^
第一次係第一次.好激動.有個咁好既表哥$v$
|
| TIME!!︰2007-06-24 12:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| 2007-06-20 |
今天係屋企玩電腦,睇電視
悶左陣.晚上with華哥去九龍灣行
食dinner.和民=抵抵抵
去ikea行,好多盒都好想買'v'
行完去左mega box行.
20分鐘到,冇野行,搭返車去九龍灣!
如果有錢就煩小一樣野0_0
好想好想好想日日去游水 |
| TIME!!︰2007-06-20 01:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-06-20 |
HappyFather'sDay
Daddy日.仲要去做野.好慘>v<
with mame去左太古行街.
一人一鍋打邊爐^v^
今日好累.晚上有:深夜鮑魚宴^v^好正.
食完好夜先訓.今日起唔到身'v'
Fans瘋狂逼爆馬路險象環生
周杰倫張震要公安護送開路
周杰倫好威呀'v'
今日同呀起討論這個v靚仔

星期6衣櫃送左黎喇^v^好靚. |
| TIME!!︰2007-06-18 01:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
| 2007-06-08 |
考試:今日真係好悶呀!
我好希望可以升到f.4,平均分合格就可以!
進行儲錢計劃,買我想買既野
如果我中6合彩頭獎就發達lu^v^
邊個對我好我知喇!
原本一直以黎我都忘記左你'v'
自從琴日,我明白喇'你對我係好嫁! |
| TIME!!︰2007-06-08 11:38 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-06-02 |
好熱好熱好熱好熱好熱!想死!
課室個冷氣雖然好返.
但係比起第二班.黠解我地個冷氣唔涼??
商業好開心.滿分^v^

星期四同呀包游水.好涼呀d水
一路傾計.一路游,之後諗住去目黑
點知10點前要叫野食
10:30要走'_'咁趕唔食
去左食粉'好好食'v'

|
| TIME!!︰2007-06-02 02:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 29 | »
|