2007 年 5 月 29 日  星期二
2007-05-29

返學'eng好比心機聽書;
中史頂唔住訓左
music:無無聊聊咁又過左一堂喇!
lunch:今日唔知做咩好鬼飽
p.e去活動空.涼冷氣,好正
但係點解課室個冷氣仲未整返好!
乜e+整冷氣好貴咩'_'??
點解次次都要係我地班冇冷氣-??????-
琴日係平台'聽左d好無聊既野(好笑)
楊樂堯,行天橋
珍寶豬,賣珍珠
曾令怡.似媽咪
劉嘉豪,甩鼻毛
好多好多鴨韻呀!!
日日返屋企係到玩電腦'有問題
補習.學新一課''真係勁左!

蕉^v^

成功到手模擬市民'v'比心機考好個試!買多幾隻仲得!'

TIME!!︰2007-05-29 11:14 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2007 年 5 月 27 日  星期日
2007-05-27

仲差一張全年就唔洗$食雞




TIME!!︰2007-05-27 12:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2007 年 5 月 25 日  星期五
2007-05-25

好享受自己一個行街.感覺勁正'v'
好想去昂坪搭纜車.
好想去大埔許願樹'
好想去山頂旅遊'
好想去多次迪迪尼
好想同朋友一齊去酒店玩'
好想一班人坐低有講有笑!
好想睇風景&影相'
唯一想到既野係有左相機^v^

好討厭你.似住自己係邊個?食屎吧!
討厭你討厭你討厭你討厭你討厭你

你們是最好的^v^明白了


TIME!!︰2007-05-26 12:00 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2007-05-25

好享受自己一個行街.感覺勁正'v'
好想去昂坪搭纜車.
好想去大埔許願樹'
好想去山頂旅遊'
好想去多次迪迪尼;
好想同朋友一齊去酒店玩'
好想一班人坐低有講有笑!
好想睇風景&影相'
唯一想到既野係有左相機^v^


好討厭你.似住自己係邊個?食屎吧!
討厭你討厭你討厭你討厭你討厭你><

你們是最好的^v^明白了!

TIME!!︰2007-05-25 11:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2007 年 5 月 22 日  星期二
2007-05-22

真係好唔鐘意d水入左係隻腳到既感覺'_'
日日如事.不過負擔多左.要拎多把雨傘'
多謝呀包你個一句^v^好感人
'
工場'最後一堂.    好想再有得上!
Lunch:學校門口都未出.  我隻腳就經以濕曬!
係School食','課室做作文
放學同Janpo去呀包屋企'    回家
補習'    獲益良多^.^
朋友們'如果有需要  我會同你地溫習嫁'

TIME!!︰2007-05-22 08:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2007-05-22

真係好唔鐘意d水入左係隻腳到既感覺'_'
日日如事.不過負擔多左.要拎多把雨傘'
多謝呀包你個一句^v^好感人'
工場'最後一堂.好想再有得上!
Lunch:學校門口都未出.我隻腳就經以濕曬!
係School食'今個星期又唔夠$洗喇又!'
返課室  坐.        lunch做作文'v'
放學同Janpo搵呀包'   坐       回家
補習一小時.    獲益良多^.^
朋友們:到考試的時候,,我就可以同你地溫習喇!

TIME!!︰2007-05-22 08:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2007 年 5 月 20 日  星期日
2007-05-20

如果笑一笑.咩煩惱都冇係真既咁就好喇!
電視講得岩'失去左先懂得珍惜.
犯左大錯.不過唔經過罵交
我地又點知大家諗咩??
但:對不起!

TIME!!︰2007-05-20 11:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2007 年 5 月 18 日  星期五
2007-05-18

琴日係屋企睇左10個鐘電視
好耐都冇試過.好好睇'v'
放學啦你地.萍萍你又唔打牌
.
如果唔係果日又係一日充實日
^v^
返學.好熱呀'點解每一次都係我地班房冷氣壞
?
再係咁落去.(40人用一個冷氣)會死

Maths:
長談camp..好期待^^
小息去搵MsTam點知都係等唔到

商品:小測勁easy
中文社會又係悶

lunch
大快活.極快搞掂
6-8節專題.坐到好痛
放學返屋企.睇電視
之後又到左補習既時候
不停叫自己唔好合埋對眼
咁就一個鐘喇.學左好多野^^
好肚餓(Mame食得未呀
??)
好想儲好多好多好多好多錢
($$$$$$$$$$$$$)
Janpo:
我儲到會好快咁比返錢你

不過你唔好吹,,唔係我會好心急    (我諗你仲心急)

TIME!!︰2007-05-18 09:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2007-05-18

琴日冇返學.係屋企睇左10個鐘電視
好耐都冇試過.好好睇'v'
放學啦你地.萍萍你又唔打牌.
如果唔係果日又係一日充實日^v^
返學.好熱呀'點解每一次都係我地班房冷氣壞?
再係咁落去.(40人用一個冷氣)會死'
Maths:長談camp..期待^v^
小息三樓等MsTam.等咁耐都係見唔到!
商品:小測'勁easy
中文社會都係好悶
lunch大快活.極快搞掂
今日6-8節停左課
落去專題'坐到好痛'_'
放學返屋企睇左一陣碟
又到左補習既時候喇
好辛苦呀,不停叫自己唔好合埋對眼
咁就過左一個鐘'v'學左好多野!好勁^^
好肚餓呀Mame;點解唔整快d?
我好想儲好多好多好多錢($$$$$$$$$$$$$)
Janpo:放心啦.我會好快好快咁比返d錢你嫁!
但係你唔好吹'_'我會好心急     (我諗你仲心急)

呢一刻.冇人及你討厭
乜你真係覺得你咁係威?咁係型?
唔知你當我係咩啦?
鐘意就口甜舌滑.唔鐘意就'煩'
我真係唔明你.咁係威
想攞彩?定係薄咩呀?我唔明?

TIME!!︰2007-05-18 08:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2007 年 5 月 16 日  星期三
2007-05-16

企操場真係好熱'
零售:好似愈黎愈悶咁!
中文兩堂..好快咁就過左"
開始對商業冇興趣
lunch:一個三文治可以飽喇'v'
吳友春你唔買藥比我
放學本來諗住唱K;肚痛!
返到屋企.Daddy開左冷氣
好舒服.沖個涼.訓教^v^

'愛總是讓人哭 讓人覺得不滿足 天空很大卻看不清楚 好孤獨'

TIME!!︰2007-05-17 09:50 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]