|
|
2006 年 9 月 2 日 星期六
5566`i luv u`*v* |
|
開學禮 |
今日確確實實錦...
告別左... 暑假..
要番中學...
但好彩我適應到...
今日9點鐘開學禮
我班主任係Mr.G.Lui
幾好人
開頭好幽默哦
有時有D凶錦LOR
好好笑
我本身係藍社
但竟然話我係GREEN HOUSE...
嚇死我
不過E+都搞店左..
派簿..
超重
成個就係一個"深水大炸彈"
重到我死左...
放左學之後
就同陳霈琪去MX 吃野
吃完就番"北衛"
但黃主任話唔入得
結果
成班友仔都來左我屋企...
打今呢篇日記既時候
聽緊183 Club 既"再一遍"
LUM 番起琴日睇"再一遍"既MV
我竟然睇到喊呀...
MV 主角係"王紹偉"
個MV 故事感人
睇睇下...
又LUM 到王紹偉以前既個段戀情
真係好好好好感人呀
我以為就我一個會喊
點知佢D 粉絲都話
會LUM 到佢之前既個段愛情
所以,大多數D FANS 睇過都會喊...
不過睇之前,一定要明白歌詞內容
MV :
http://www.youtube.com/watch?v=tAA5rn9-Jzs
歌詞:
http://mojim.com/htmt/4/4890-1.htm#9
有興趣就去睇下啦
|
| 2006-09-02 12:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|