carrietung
暱稱: CARRIE"'
性別: 女
國家: 香港
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
''支力''爆``
沙灘玩``
平淡''
派卷''
出街'''
文章分類
全部 (80)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 80
留言總數: 18
今日人氣: 1
累積人氣: 2363
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

*與 你 的 愛> 就 像 {粉 筆 字} 般 抹 去 吧!]

2006 年 6 月 8 日  星期四   晴天
超眼訓'' 不安
                                                                                                    

今朝都係咁啦..起身..梳洗..搭車..等左好耐先有車``THEN
搵so..返sch...我地響更衣室靜座..coz勁"支力"吹左
陣水..就上番課室..靈修..老何上..佢響到講D同性戀果D野
..Math..做番D W.S..我傾計多過做''Ha!But超眠囉
..PTH..考筆試..Ok識..做完即刻訓覺..無耐就收卷//時間
過得真係快!!小息..落左去買野食**中文..做聆聽..我1路
聽..1路想眠..Eng..又默書..But我出狗..呵呵!!Lunch
同so去啟豐食..食完返sch..THEN上課室同佢地玩..超搞笑!
通識轉Math..coz老何話要代番..唉!今堂自己溫書..coz
陣間要Quiz..我溫下又同佢地玩下..哈!週會變做Math
Quiz..有幾題唔識咁啦..放學..Ms Yeung上黎追收功課..
我做哂..可以走得..THEN同中欣落去音樂室教佢整音樂果個野..
嘩!音樂室勁多人呀``無耐..就上番去等so..點知等極佢都未
走得..等到差唔多5點3..佢先走得..隻腳都差唔多斷了!THEN
走人..

刊登時間︰2006-06-08 06:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                 

*與 你 的 愛> 就 像 {粉 筆 字} 般 抹 去 吧!]

2006 年 6 月 7 日  星期三   晴天
心情差''' 不安
                                                                                                    

今朝勁眼訓+'支力"..THEN同so1齊返sch..上到去..
龍各梁同我講左D勁憤怒+激死GE野..就係6色果本圖
書紀錄冊..之前佢同我講總共要做14次..但我只係做
左7次..即係仲差7次..咁好啦..我琴晚拎番HM做..做左
好耐..我最後都係做左5篇..其餘果兩篇我諗住今朝做..
點知佢今朝同我講話如果梁定國貼左張紙響我本簿到
..就唔洗做..我頂佢..仲等我琴晚做得咁Q辛苦..佢呀媽
個仔``又唔1早講Q清楚喎..靈修..ar寶講..勁好!
Eng..心情勁差..coz某D野啦..有D人知咩事..唉!
有時真係唔知佢想點..同佢好難溝通..好辛苦..
知咩事果D 同學仔..記住唔好講出去呀!DT..又係整
番果件野..thx丁魚幫我整!!唉!件野難到乜咁..
出年我1定唔會揀DT..小息..周圍問人借野..IS..成
堂都訓覺..Math..今堂溫番D數..Lunch同so去
啟豐食``THEN返sch..Art..寫字..有點兒白痴!
導修..默書..之後D人匯報..好多人都無準備..THEN揀
下個禮拜邊個靈修..妖..諗住搵前面果個遮住呀sir見
唔到我..點知佢就要我下個禮拜做..頂!放學..周慧欣
叫我幫佢整音樂果個野..But今日D老師要祈禱會..
無得做..THEN同so走人''

刊登時間︰2006-06-07 05:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                 

*與 你 的 愛> 就 像 {粉 筆 字} 般 抹 去 吧!]

2006 年 6 月 6 日  星期二   晴天
手指受創傷"' 感動
                                                                                                    

今日要返學了"'時間過得真係快``
今朝起身..梳洗..THEN出門口..搭車..同so1齊返學..
返到sch..做下功課..靈修"'梁sir上"'今日實行將
冷氣校細或頭兩堂唔開"'我地班選擇頭兩堂唔開..不過
都唔係好熱"'IS..成堂都同中欣傾計"'P.E.真係黑仔
!!今堂要考手球"擲兩球...隻手指篤魚蛋..妖!痛都
呀媽都唔認應得..THEN去左醫療室**"夫"冰.."夫"左
1陣..都好痛"'中文..默書..完左中文堂..就落去醫療室..
查藥酒..查完就上番Eng..聽個鬼婆up野..Lunch同
so去左啟豐食..食完返sch..THEN返到去落去查藥酒//
休息左陣..就上番去上Math..今堂教新野..聯課..去左7
人場睇人踢足球...睇到4點..THEN返sch..去音樂室.
做番個音樂編輯"'之後走人..搭車返歸**

刊登時間︰2006-06-06 05:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]