carrietung
暱稱: CARRIE"'
性別: 女
國家: 香港
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
''支力''爆``
沙灘玩``
平淡''
派卷''
出街'''
文章分類
全部 (80)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 80
留言總數: 18
今日人氣: 2
累積人氣: 2366
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

*與 你 的 愛> 就 像 {粉 筆 字} 般 抹 去 吧!]

2006 年 5 月 31 日  星期三   晴天
玩死了"' 不安
                                                                                                    

端午節快樂!!
今日唔多想打''心情唔多好``
仲知發生左好多事..
不能詳述!俾人玩死了!

刊登時間︰2006-05-31 04:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                 

*與 你 的 愛> 就 像 {粉 筆 字} 般 抹 去 吧!]

2006 年 5 月 30 日  星期二   晴天
慶爆"' 呆滯
                                                                                                     今朝同so返學啦..THEN上課室..個個都響到練笛..coz
要考..靈修..老何上..又係講番上次佢講果段經文``宗教..
Miss Wong無返..老何..佢無返都講低左叫我地做咩..
妖..無返就咪鬼叫人做野啦..1係你就返..THEN做問答//
悶Q死!Math..教數..又做下Quiz咁..小息..同ar寶
落左去搵黃金鈴..點知佢叫我地星期6返黎幫手畢業禮''
我唔多想..But佢話[[周希彤..你果日無問題架啦呵?]]
即係話唔好都唔得啦..佢up哂!搵完佢就同ar寶..婷婷
買野食..Music..招斌又無返..何達昇代..全班靜到嘜咁
..我響到做番D Math..中文..又係Miss Wong..梁sir
代..今次佢又交帶左D野我地做..頂!咁你同無返有咩分別
呀``今次做W.S.,,梁sir全班是但1個未做哂都無得放
Lunch..要做兩份..THEN個個都博老命咁做..我就狂抄人
``哈!D人好似好趕時間咁..拿拿聲做''緊係啦..做唔哂無得
放"'之後1點先放..我同so去悅湖食..THEN返sch..IS..
Ok啦..同佢地響到玩..笑死左!何梓又響到成日整人條''鞭''
喎..可能coz佢無鞭..無得玩..哈!Eng..講起都慶ar**
咁D人好嘈..鬼婆叫佢地收聲..又唔收喎..THEN我地好心用
中文叫佢地收聲啦..條8婆響到鬧Q我地..話我地好嗌..我
地都係幫你叫佢地收聲姐..咁都有錯...好心作雷劈..痴線架!
放學..同so走人..去左佢HM..到5點幾就出左TC..去左
許留山食野..THEN返歸**
PS.好憎條死8婆!

刊登時間︰2006-05-30 07:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                 

*與 你 的 愛> 就 像 {粉 筆 字} 般 抹 去 吧!]

2006 年 5 月 29 日  星期一   晴天
返學'' 開心
                                                                                                    

今朝唔知醒..明明校左鬧鐘架嘛``好彩My Mother叫
我起身''THEN梳洗啦;;;出門口..搭車,,點知原來出面係無
落雨..仲等我帶左把遮..算!!之後去巴士站搵so**THEN
返sch..同so去廁所傾計,,哈!我地嚴裡面香ar緊係``
之後原來要落去操場集隊..今日係班獎..我地班有1個守時
獎..之後同下中欣傾計..THEN我地發現左個秘密..就係......
某某同某某有親密行為..哈哈!!跟住上課室啦..IT..叫極
蕭安智..都唔Q應人``通識..對下W.S咁..THEN睇下片咁..
又做下W.S.小息..廁所渡過..中史..Miss無返..果個低B
呀sir代堂..D人調位又問..But咪又係唔理..Eng..同
佢地傾下計咁啦``Lunch同so..嘉惠去左啟豐食..THEN
返sch..中文..悶悶悶!!導修..老何上..做測驗咁..THEN佢
又響到up野..放學..留響sch做壁報..做做下又同so出左去
買野食..THEN5點幾就走人..搭車..走人**
PS..個死肥仔響我隔離望住哂''


 

刊登時間︰2006-05-29 09:26 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]