Hiu Hung
今日都係咁過喇~番學.夜學.食飯.沖涼.訓覺...... 不過晨咁早就冇喇喇落大雨!! 我都算醒目____行第二條路番學..唔洗整濕自己..又唔洗帶摭__HEHE" 龜可能唔洗走~~太好了^^ 今日我冇心機講落去lu~~係咁喇...今日講到喱到算lu 808 + :(