2009 年 8 月 4 日 星期二  |
| 都系你地對我不捨不棄v_____v! |
分類: 未分類 |
呢幾日都吾得閒-,-
s0rry!各位;]
8月1-33-
同左牙業,肥王,去動漫-3-
哇a_____a!
好多野賣x_____x!
唉-3-
去動漫睇個d cosplay.____.
今年吾系幾正-3-
見到有個4x幾歲既牙伯扮女人-3-
笑死x]]
唉-,-
帶500去洗整100.____.
吾知買左d咩-3-
買左垃圾.____.
想死-,-
悶到嘔-,-
小學幾時有活動呢.__.?
|
|
|
今日先去完..慘死t^t; 買得1張索柏poster(淚..
|
|
|
c0mment"~ 8月15日... 好似有個BBQ嘛...
|
網主回覆
qq;) Posted at 2009-08-04 02:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝;) Posted at 2009-08-04 02:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|