夢中也得不到安寧


     區分現實和夢



     到底還有甚麼意義
?


     我不知道自已身在何處



     沒有可回去的地方



     也看不到終點



     自由又有何意義
?



-------------------------------



 

- A gothic
- 23 / 3 / 93
-155cm
[email protected]

------------------------

« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031


-----------------------------
最近的我...

"5 / 10
跑吧!
"25 / 9
2006-09-23
"21 / 9


-----------------------------
有話要說...?

最近三個月尚無任何留言


-----------------------------
環繞在我身邊的...



. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


對不起...

要我放下面具

那是不可能的

請不要逼我

如果我不載上面具

我將會失去很多很多...



如果看見了

那個脫下面具的我

你們都是跑開吧

2006 年 9 月 16 日  星期六 


"16 / 9

昏睡8小時..

燒開始退...

但神智仍未清醒過...

-------------------

thx ex陪左我成晚=]

得閒尼srl揾我*

 

勁黑仔..

9點出去補eng '

咳到我死 ..

番歸...冇帶key...

又吹風...病死

then o係library呆左3個hrs '

close左就歸番訓 '

一訓就5個hrs..

發惡夢...

起身冷汗直流...

今晚唔想訓.....



2006 年 9 月 15 日  星期五 


"15 / 9

痴根...104℃...

 

本來朝早都唔想番去 '

但又想親自報chin.dram '

結果番到去死下死下咁 '

堂堂都撐住上 '

recess' 趴o係枱...勁辛苦

helen+sarah叫我早退 '

扮冇事...thx你地好意 "

lunch仲想去試跳cheer '

跟住...

clor話:"你訓低冇人會救你ga"

"你諗清楚至好"....

比佢一嚇...lost chance '

上到classroom '

hilda堅持要我跳cheer '

最後...sd msg叫佢個fd幫拖 "

放學 '3點走

落車之後又淋雨...唔死就奇 '

番歸...即訓 '

訓左3個hrs...

醒o個陣 '把聲冇埋...

好辛苦...

有d擔心會再入院 '



2006 年 9 月 13 日  星期三 


滅`

哪裡...

才是屬於我的棲身之所?

 

真想...

把生存的責任給卸下來

可是宗教不容許  道德不容許...

 

我並不想誇耀我有多麼痛苦

畢竟...

我也是個有血有肉的人

生來便有著感情...

這早已是一個不變的事實...

 

誰人也好...請留在我身邊

可是...誰又會去花時間...

在一個罪孽深重的人上..?



2006 年 9 月 12 日  星期二 


in my eyes...

如果可以選擇...

我真不願睜開眼睛

去看這個醜惡的世界

 

因為映在眼中的一切

都只會令我的心更傷...



"12 / 9

今朝淋左雨 '

番school勁殘 '

上堂勁胃痛 '

做maths分散注意力...

recess...lunch...一個人 '

放學...諗住自己走 '

朋友...你要知道...

我絕對有唔等你o既理由 '

...thx Javan '

落雨總唔洗再淋=]

又欠佢一個人情...'

6點補maths '

撞到jessica au ''''

8點走 '攰......

tmr要去自修室''

唔過7點唔好揾我 '



carzyyan : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]