夢中也得不到安寧


     區分現實和夢



     到底還有甚麼意義
?


     我不知道自已身在何處



     沒有可回去的地方



     也看不到終點



     自由又有何意義
?



-------------------------------



 

- A gothic
- 23 / 3 / 93
-155cm
[email protected]

------------------------

« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031


-----------------------------
最近的我...

"5 / 10
跑吧!
"25 / 9
2006-09-23
"21 / 9


-----------------------------
有話要說...?

最近三個月尚無任何留言


-----------------------------
環繞在我身邊的...



. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


對不起...

要我放下面具

那是不可能的

請不要逼我

如果我不載上面具

我將會失去很多很多...



如果看見了

那個脫下面具的我

你們都是跑開吧

2006 年 9 月 11 日  星期一 


黑貓的 '=]

沒有退路
才能奮不顧身的去努力

究竟有甚麼意義呢?

追求,追求,追求

然後
還是不滿足
幸福放在手中
總會變了個樣

可是
從手邊遛走的時候
就回復原狀了



"9 / 11

今朝...差d起唔到身 '

撐住隻眼番school '

天氣越尼越涼...

有d期待冬天o既來臨 '=]

早會""比無數隻蜻蜓襲擊

上堂"開學至今都好專心 '

1 st recess落左10分鐘 '

跟住又上番去 '

一直都冇落過去 '

做maths...聽mp3...諗野'

差d比prefect見到=口=

雖然已經收左o係衫袖""

放"bing & 筠要去溝小方方

so then '咪自己閃lo

怨又可以怨邊個呢?=]

搭bus '

好似好耐冇訓過咁 '

一訓訓到總站 'xd

2個hrs o係library'

見到久違了o既a欣 '

仲有撞到a賢 'xd

一齊做做做做...

做到圖書館close就走 '

thx你陪我 '=]

番hm再出去dance '

又係代課...3個miss之中...

最激都係今次o個個 '

條腰勁扭 '不過佢教得都ok '

bk hm '先知咩叫痛...

-----------------

換左新mobile '

遲d再話比你地聽la*=]



2006 年 9 月 10 日  星期日 


"10 / 9

那陣熟悉的風...

再次在臉上擦過...

絲絲的風聲中   回憶的聲音

彷彿在耳邊迴響不散...

-------------------

最近...

大部份時間都花在圖書館裡 '

今年將會取決於...

下一步踏上哪一條路 '

反正...

活著也是逆意而行的 '

心放在哪裡  對我來言

根本已不值一提...

 

自那天起...

心便一直緊閉至今

要到哪個時候...

還要受多少次傷害...

才會遇上那個找到鎖匙的人...?



2006 年 9 月 8 日  星期五 


消逝`

哥...將會提早移民 '

消息...來得有點唐突...

一時間...難以平靜下來 '

另一方面...

哥的新琴...

將取代伴我多年的舊琴 '

真不明白...

是不是所有至親的人...

都必會離我而去?

是不是所有東西...

都總會有逝去的一天?

還是...所有的一切...

都會在某個時候漸漸消失?

..............



"8 / 9

我祗想...

平平靜靜的過這一年 '

作為黑夜中的一顆暗淡的星..

即使存在著...卻不會被人在意...

-------------------

今日...

幾乎冇出過班房 '

o係班房諗野...做maths'

或者...我真係過度認真 '

不論o係任何一件事上...

放學 '同wen去nt '

thx wen '=]

花左3個hrs o係library'

乜都唔想諗...



carzyyan : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]