今日牙龍停課一日...
之後俾人踢出校`!
我覺得好慘咁...
聽日係2DE對2C`!
又講返今日先``
今日我真係覺得佢對我一個普通fd有少少feel``
我覺得有dd 5 hapi *
+[[ 點解個個男仔都要咁花心wo`!