金日好熱牙,,30幾度
好似去左火爐咁喔!!!
早會:::::::::::::
又講廢話:;;服得佢牙..熱死我牙牙牙牙!!!
上到去..就閃人喇*
最後一堂游水喇:::::要test喔
幾經辛苦,,練左好次
終於pass左喇!/\/\’’
ms曾讚我有進步tim,,
琴日付出既,,冇白費牙..太好吧
真係好開心牙
一路行,,一路笑/\/\;;
金次換杉好快..乜都搞掂哂
係車度,,好悠閒咁飲水
其他人就 係度搞緊佢地既頭髮--;
尼堂P.E,,係歷史上.最開心既一堂…
Eng::::::ITLC..無無聊聊又過左兩堂喇,,
*I.S,,冇派小測卷.--/’’
1:::::::::教書..悶悶
差啲訓著喔,,
2:::::::::實驗..無聊
食飯..好味.\
之後,,去左canteen,,
同彬,,儀,,萬E,,琪×2
2點上返去..
maths,,1:::::::::::小測 & 對w.s
好難..唉!
2::::::::also教書,,
好快就過左兩堂la`
班主任堂:::::小天使黎左
做左套劇/話咩吾好欺凌,,重派左張嘢
吾知大家係咩型尼??
放學:::::::::::::口琴.,,
吹得麻麻laaa`
同27一齊走..
下個禮拜,,好多默書,,牙
大家要好好努力牙!
|