朝早, \
吾願起身,,賴床--''
做左啲功課..又睇左陣*花樣\/\/\''
之後,, 同嘉欣…煲粥,,嘿嘿!
傾得好開喔/\''
晏晝… \
去游水.,,食完嘢。就出門口喇...
有好多人去喔,
aa,,bb,,dd,,ee..彬,嘉苗,儀,,欣& me*
本身係上水游既,,
點知((洗池…喎*\\\
去左粉嶺,,重行多段路,,先到牙
換完杉,
就出去喇!
個池ok深:::::1.4米
彬幫嘉欣練,,我自己係池邊練,
彬彬偏心喔…啍,,
講笑姐/\/\''''
aa游到好似條死屍,,哈哈,, \
游左一陣,
ee抽筋..上左去浸腳,,
aa話佢好似北海道…./\/\;;
跟住..
個個想上去,,就從池邊爬上去*
點知,,爬吾到
aa爬到好搞笑..kaka`
練左好耐,,都吾識牙..唉!
彬&欣都有幫我既..但到自己游….
就吾敢囉~
3點幾,,bb黎左喇..
好好玩/\/\-*
狂係度潑水:::bb,,佢冇帶泳鏡
差吾多,,4點 嘉苗走左..
之後..
去左中池&bb池到游,,
係bb池度..
玩捉e因,,好好玩*/\’’
去完bb池,,又去番副池游,,
4點半到.返去換杉..
換完..去左吉野家食嘢,,,
5點半,,同彬一齊走,係火車到傾計
6點返到屋企。
好攰牙,,
不過..金日真係超級開心/\/\
死喇,,聽日死期!!!
吾想咁快到聽日牙!!!……
係咁多喇..做功課先….
|