今日放左學...柏雞就同左我番屋企換3喇,,
then~~我地就落左平台買野食...見到鄧杏儀佢地..
吳倩鈺就叫樂雞同佢去吾知做咩喇,,
佢地就當睇佢吾到...佢就喊- -
死大喊包-0-''
跟住買野食買左勁耐..就去左籃球場,,見到某兩個人中意果個男仔-______-
跟住我就幫佢打電話同個男仔講喇xd
今日打住咁多先~__________~