`___ζ超人×喵-菂BloG:D_*〴`
哈o佬,我係超人喵喔*o*,,歡迎黎到我個bl0g喔=)*
睇完記得留番個cM仔哇.__.*不留cM的沒命出去,十字死光,蕉蕉蕉xD
cat1202
暱稱: -*.`超人×喵:D
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2008-01-30
2008-01-19
2008-01-08
2007-12-27
2007-12-26
文章分類
全部 (32)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 32
留言總數: 26
今日人氣: 1
累積人氣: 659
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 19 日  星期六   晴天


2008-01-19 分類: 未分類

嘻...呢排打小左幾多野XD

好多人都投訴問我點解成日都吾打xP

小妹好快跟進番 ^ 3 ^

其中冇打既大事:考試竟然吾記得番學校考-3-',冇得玩勁舞等等

但係呢d魚野我冇諗住打播^ 3 ^{眾人:魚...你咁卜街架!!}

今日出左mk拎回鄉証^ 3 ^

今日同巴巴傾電話,開心x]

啜啜,,巴巴<33

草草幫我整閃字^v^吾該哂草草:]

支持草草叼鳩姣西^ 3 ^

啜啜,,草草<33

陳文傑媽媽過身了-.-''

對不起,我竟然仲同你講好悶/3\

啜啜,,小傑<3為你媽媽默禱一分中...

1分中後<33

好開心有得玩番勁舞^ 3 ^

但係呢幾日都放吾低

好驚今次考試又勁差...

可能又令咁多位失望lu,對不起^v^

今日打住咁多先^0^

呢排中意左打^^<--  太膠了吧!?{眾人:你不嬲...}

cMcM,不留的受死..




訪客留言 (返回 cat1202 的日誌)


CHILING=] 於 2008-02-21 09:38 PM 發表:
低b=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



`追求.友情 於 2008-01-22 11:20 PM 發表:
你5記得番學校考IH...
刀高分過我...~just geog果part~
我諗History&EPA刀差5多架la.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]