嘻...呢排打小左幾多野XD
好多人都投訴問我點解成日都吾打xP
小妹好快跟進番 ^ 3 ^
其中冇打既大事:考試竟然吾記得番學校考-3-',冇得玩勁舞等等
但係呢d魚野我冇諗住打播^ 3 ^{眾人:魚...你咁卜街架!!}
今日出左mk拎回鄉証^ 3 ^
今日同巴巴傾電話,開心x]
啜啜,,巴巴<33
草草幫我整閃字^v^吾該哂草草:]
支持草草叼鳩姣西^ 3 ^
啜啜,,草草<33
陳文傑媽媽過身了-.-''
對不起,我竟然仲同你講好悶/3\
啜啜,,小傑<3為你媽媽默禱一分中...
1分中後<33
好開心有得玩番勁舞^ 3 ^
但係呢幾日都放吾低
好驚今次考試又勁差...
可能又令咁多位失望lu,對不起^v^
今日打住咁多先^0^
呢排中意左打^^<-- 太膠了吧!?{眾人:你不嬲...}
cMcM,不留的受死..
|