今日都冇得出街喇,,
我最想睇既戲落畫喇...
老母實吾比去喇...
晨早流流番到黎就好惡咁...食左個杯麵...
跟住佢就叫左我落去搵喇...
我搵左成粒中到...
見到果d清潔既人就問下喇...
跟住佢問我吾見左d咩..
我就話眼鏡喇...跟住佢話冇見過...好吾開心囉=^=
為有番屋企喇...玩左成日勁舞*3*見番好耐冇見既朋友,,
愛爆你們唷>v<跟住同左包包玩*3*
一齊著左南瓜@[]@好搞笑xD