今日好早起左身,玩左陣電腦先番學...
諗住番,又睇到魚佢地..就冇番到去,番左宣小v_v
好掛住d老師v[]v
跟住去左呀魚到...
跟住就番左屋企玩電腦喇=]]
好悶囉,,呢排成日玩勁舞,,死喇/口\
好煩...maths d rE d0 又未做- -
英文默書0蛋又吾敢比老母簽.______.
今晚仲要做埋De=3=''
夜晚傾電話好多booking-3-''
吾知傾吾傾得-3-''