今日吾洗講,,又係番學等放學喇-333-''
因為DE冇圈到野,,當冇做功課,,留堂-3-OmG\3/
仲要係冇得睇s!nG c0n囉- -冇得睇太陽頭,,又要番住番屋企,,
冇得睇社長miiiiiiii-3-''默書0分冇簽到名-3-希望老師吾好搵我簽番^v^
出左紙lu~冇交功課紀錄有6次v[]v
比呀媽簽@.@希望呀媽吾好鬧我v[]v