| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 5 日 星期三 |
 | |
返教會!/\/\
|
11點幾起左身.. .
金天媽媽唔洗返工..>00<"陪唔到佢添..|||
1點幾出左街搵牙YING!去左華都{味太郎}食野..
無奈地. .=口=牙YING無帶銀包..食完就陪佢返HOME拎..!
之後就好趕地衝返教會. .我地驚又遲到. .=VV=
金次牙芬超勁. . .1次過帶9個返黎..呢期你最紅.>33<"
牙翁同牙桃都有返,. ,,>VV<GD!!
之後完左教會就BII左牙芬佢地. .去左市中搵冬冬佢地. ..
周圍行啦. .又係2%後面D櫈到坐. . .THEN..等埋車車..翠兒&子健..
玩左1陣..我就搵我媽媽行街街啦. .BI左佢地啦. .
THEN同媽子食素..XDDD
又買左條褲..1條鏈. .&1對2百幾無牌子既鞋. ..!!
頂. .蠢左. .!!2百幾蚊. ..早知買對有牌子啦. .!!
妖. .真係傻. ..T/\T||
行到9點幾就返HOME LUUUUUU..
 |
刊登時間︰2005-10-05 08:46 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|