係e唔知幾多個禮拜裡面..
∼∼∼∼日記分格線∼∼∼∼
係x月a日..
我同cleo..爆爆..嵐..社社去左溜冰..
爆爆同cleo趴街趴得超爆笑xdddd
之後我印象中我地好似去左旺角既夢幻樂園..
超好玩..
點知..出黎既時候我同嵐比人呃錢..
呃左20蚊..
cleo同爆出黎見到就勁笑我地-口-
可悲爆..
食左個晚飯..8點幾返屋企-v-”
∼∼∼∼日記分格線∼∼∼∼
又係x月b日..
我同bear..kerker..money去左影貼紙相..
scan壞左..scan唔到上黎>口<∼∼
之後就係我地既興趣..
打牌xd
叫左梁偉城黎打∼超好玩..xddd
∼∼∼∼日記分格線∼∼∼∼
又係x月c日..
出現左我最愛既節目!!
冇錯..動漫節耶!
同bear去左xd
愛爆動漫!∼賣左好多書..20本-v-好滿足..
thx bear為我提書-口-
有相相..






會長是女僕超好睇>3333333<””
e日超爆開心>﹏<
∼∼∼∼日記分格線∼∼∼∼
最後係沉日..x月d日-v-
money無啦啦打黎話要去街-口-
真係嚇親我啊= =
呀婆我老啦唔嚇得架..
不過我都唔想留係屋企..
所以出左去- -
我同bear..money,,城原本去打牌..
點知城屋企唔比..所以去左行街-口-
kerker打極比你都冇人聽啊- -
真係一個風和唔日麗既一日- -


呀某人話要打格仔wo..- -可惜可惜
∼∼∼∼日記分格線∼∼∼∼
講下d重要野先..
封魔獵人我羅到封測帳號啦∼
好開心呀>3333333<
仲有涼宮好似話會有第二輯..>口<//////尖叫中..

愛爆涼宮啊∼-口-∼
另外..
最近既ZOMBIE-LOAN都唔錯...

當然..lucky star都唔錯..
但係零之使魔第二輯同第一輯比起就..-口-
下次再介紹動漫-口-
再介落去唔洗訓啦- -
今篇日記好似打得多得濟tim-w-”” |