"╭﹏xX。貓貓*提子◆
哇卡卡卡卡..
2007 年 8 月 27 日  星期一   晴天


暑假..就完啦∼.∼

e幾日..

有日約左cleo同杜杜去行街..

買左個puma..

比money命名為西瓜鹽鹽-口-∼

有日就去左bear屋企玩-v-∼

佢屋企好冬好舒服>w<∼

最近啦..

就同左cleo..嵐..杜..爆爆去左海洋公園=口=∼

玩左好多野..

夏水禮好涼-v-∼

濕晒..xd

好開心..

不過又有d唔開心..

算啦..唔想打∼.∼



2007 年 8 月 9 日  星期四   晴天


靠啊!上篇cm 創新低!

沉日..bear同money仲有誠上左黎打牌..

打左5圈..(妖..邊條友勁係到連莊呀-口-∼吼)

之後我老豆返黎同佢打..麻雀..

kukuku∼超好玩...

 

到今日..同cleo仲有爆爆去睇呀森一族..

超好睇勁搞gag..

笑到嘔肺..

cleo剪左個頭= =+++++

睇完戲行左陣街..

勁累..

睇真d原來我同cleo後面幾乎係一樣架!!!

各位睇下...

依個係我..

 

依個係cleo..

 

 

難道佢就係我失散多年既姐姐-口-∼∼∼!!!!???

係toilet影既,,

傻婆,,xd



2007 年 8 月 4 日  星期六   晴天


紀錄下eX個禮拜發生既事先-v-∼

係e唔知幾多個禮拜裡面..

 

∼∼∼∼日記分格線∼∼∼∼

 

係x月a日..

我同cleo..爆爆..嵐..社社去左溜冰..

爆爆同cleo趴街趴得超爆笑xdddd

之後我印象中我地好似去左旺角既夢幻樂園..

超好玩..

點知..出黎既時候我同嵐比人呃錢..

呃左20蚊..

cleo同爆出黎見到就勁笑我地-口-

可悲爆..

食左個晚飯..8點幾返屋企-v-”

∼∼∼∼日記分格線∼∼∼∼

 

又係x月b日..

我同bear..kerker..money去左影貼紙相..

scan壞左..scan唔到上黎>口<∼∼

之後就係我地既興趣..

打牌xd

叫左梁偉城黎打∼超好玩..xddd

∼∼∼∼日記分格線∼∼∼∼

又係x月c日..

出現左我最愛既節目!!

冇錯..動漫節耶!

同bear去左xd

愛爆動漫!∼賣左好多書..20本-v-好滿足..

thx bear為我提書-口-

有相相..

 

會長是女僕超好睇>3333333<””

e日超爆開心>﹏<

 

∼∼∼∼日記分格線∼∼∼∼

 

最後係沉日..x月d日-v-

money無啦啦打黎話要去街-口-

真係嚇親我啊= =

呀婆我老啦唔嚇得架..

不過我都唔想留係屋企..

所以出左去- -

我同bear..money,,城原本去打牌..

點知城屋企唔比..所以去左行街-口-

kerker打極比你都冇人聽啊- -

真係一個風和唔日麗既一日- -

 

呀某人話要打格仔wo..- -可惜可惜

 

∼∼∼∼日記分格線∼∼∼∼

 

講下d重要野先..

封魔獵人我羅到封測帳號啦∼

好開心呀>3333333<

仲有涼宮好似話會有第二輯..>口<//////尖叫中..

愛爆涼宮啊∼-口-∼

另外..

最近既ZOMBIE-LOAN都唔錯...

 

當然..lucky star都唔錯..

但係零之使魔第二輯同第一輯比起就..-口-

下次再介紹動漫-口-

再介落去唔洗訓啦- -

今篇日記好似打得多得濟tim-w-””



2007 年 7 月 24 日  星期二   晴天


今日去左CLEO屋企玩-V-+

今日同”火日共水X2”去左CLEO屋企玩..

鋤大DDDD..贏左就...

好變態-口-

終於了解到男同女力氣上既分別-口-

原來真係大力好多架....

媽的-口-



2007 年 7 月 21 日  星期六   晴天


*又一次過打晒e星期既野啦xD

星期X..同CLEO同SK..

旺角行街-V-

影左貼紙相../﹏\

冇晒錢啦-3-’’

星期X,,同CLEO..SK..杜杜..嵐..

溜冰..CLEO同SK趴街..

好搞笑XDDDDDDD

之後去左旺角行街-V-””

講完啦,,E星期發生既事-VVVVVVVVV-”



 
cat150306232
暱稱: ╭提子﹏。
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區