太耐冇打..
所以e篇一次過打返晒-333333333-"
補返成績先..
is得40.5=口=
中史有57..
eng有52分xd
英文係我有生以黎既考試第一次合格-口-~~~~~
sola終於大結局啦!
爆好睇..有d唔捨得tim-333333333-”
補返之前唱kk d相相...
仲有..之前同money等bear&ker..
係黑板畫左好多公仔-口-
e福我畫既∼-3333-
money呀媽xd
我畫money-33333-
money畫畫中...
money自信畫作xd
班房xdddd
money畫畫中
-口-!!!??
我畫既雞雞∼
money畫既麥樂雞xd
money= =
之後bear佢地都入左黎畫xddd
原來一次過補返咁多篇日記係好辛苦架-口-
今日派試卷∼
開心爆!
中文有80.5分∼∼∼∼maths都唔錯..54分..
geog雖然唔合格//不過都好好..有46分>﹏<
之後放左,,
bear..ker..money,,誠..旺財黎左打牌∼
我可以清一色做咩唔比我清-口-
比bear食左-3-
今日唔洗番xdddddddd
yayaya∼
去左同bear..ker,,誠唱k∼
好玩爆..
不過勁唔底,,
42蚊唱得兩個鐘..
下次早d去先得../﹏\
難得咁岩4個人∼
硬係開台打牌啦,,,,
點知爆輸orz
我要報仇∼∼∼\口/
今日同cleo..杜杜∼菁∼君子∼爆爆∼旺財去燒野食..
熱到爆..勁多蟲-口-!!!!
爆爆所謂ge dee王輸左比我xddddd
之後去左沙灘..
叫左sisi落黎玩..
玩玩下仲要游埋水-口-
仲係未識游..qq
sisi隻狗超得意!!>3333333333<
好多魚係個海到..
旺財整死左好多蟹∼-3-
安息啦,,-廿-
今日考口試..
最後一日>v<""
終於考晒啦-3333333333-
媽咪呀
之後今日係誠生日..
所以我,bear. mpney.kerker..happy同旺財就去左佢屋企玩-333-
勁打麻雀同uno同啤牌..
點知唔記得帶禮物..
Sor-3-