今日比人嘈到...起左身......起想訓覺覺ar....
好悶ar..系3點去左社區..悶到仆街....
知後冇野做ar....跟住文詠打比我問我出吾出..
唉..你中意la...出左去一陣就番左屋企la....系e個2點訓覺覺
系
楓