2006 年 7 月 18 日 星期二  |
| 2006-07-18 |
打返18號篇XANGA先* 朝早返工有蛋糕食! 因而牙平買比HONEY菊既....HONEY菊20號生日=]本人在此祝他青春常註先XDDD" 之後晏周S!U菲打比我,,佢個間個D師傅係到反野=3="佢依家係我隔離溫拿到做! 佢D師傅一聽電化就話新偶像既同我過黎溫拿....哈哈* 跟住佢D師傅叫我打視像係到反! 哈哈-]佢地D人刀幾好反,,! 跟住夜晚就反糖....拎左2舊水茄....正唷* 有S!U菲,,KY,,BABY反! 夜D就飛的過油塘上左仆街屋企.....佢屋企爆正唷>3<" 有又酒飲! KY走左先,, 我地係佢屋企反到晏周十點幾就走嚕! 佢同佢屋企人飲茶....我地就返屋企,, 返到屋企好?.....11點幾訓了!
心情好難形容......難受!
|
| 刊登時間︰2006-08-23 08:51 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|