對!我不是壞女人!!!
我有打blog嫁!!!
只不過唔係係e度姐
自從6.23開左4人xG
就冇係qooza打過啦
只係係4人xG打
真的對對對不起唷!
1個交代也沒有/3\
不過諗諗下
又唔想放棄我的qooza哩
所以我依然會打qooza
但可能會少d哩
或1次打幾日發生的事情
畢竟將同1樣事情打2次
總會怪怪的0,0
講返將近2個月所發生的事吧!
6.11-23
考試!!
對於我e個咁善忘既人
好難再講返當時既心情&感受了
只知自己真的用功了
過程當然是辛苦!
6.23
係屋企開左birthday party
個主角並唔係我!
而係dull_mY d0G
對!6.23係佢1歲既生日
我諗係人類既7 8歲到
我記得係恩姐提議既!
而之所以會同意
係因為想借d椅玩姐
又想搵個時間食下野
舒緩下考試既壓力
玩左大大大大大富翁
慘敗 !
6.24and26
tsa!!
只記得很無聊
可能是不關自己的事吧!
不過我也有認真的做!!
6.26-27
對卷!!
|