又喊...
又係因為你...
除左你..
冇人可以令我喊令我傷心
我冇左你會傷好耐
但你呢?
會傷嗎?
最近為左唔再咁傷...
選擇令自己忙碌d
小d時間想你...
但係原來e個方法一d都冇用...
明明好支力,,,好辛苦,,,
都係唔敢去同你再講清楚...
因為害怕講完之後真係會完結
真係會好似一個夢咁...消失
唔想失去...
所以選擇逃避...
逃得遠遠的...
但還能逃嗎?
好想知你係諗咩?
你係覺得我點?
我係你一個好普通既網上fd?
我係你心目中係特別既一個嗎?
你係我心目中係唯一,,也是特別的!
你之前話鍾意我係假的嗎?
只係講笑?
|