成個星期都好busy._.
忙[[大達地]]d野
搞到冇時間打-3-
再加上琴日本黎打完嫁啦=3=
點知hand機-3-
我打得幾辛苦呀.v.!!!
竟然同我hand冇左-\/-!!!
搞到我冇晒mond打=3=!!!
X叉叉Y@@
----星期2去左LY買野._.
買左我好多$$=3=$2XX
----星期3好多人去左我屋企-3-
整布甸&泡芙*000*
得一個男仔._.
thanked him._.
做左我地既姑厘xd
奶媽變左白衣天使2次呀>口<!!!
轉行嗎._.?
整到成11點到大家先閃人._.(抱歉了~)
但係我仲要焗-3-
我我我我.....係焗到最後一盤睡著了xdd(太支力了-3-)
----星期4[[大達地]]
唔開心都冇既~
只不過害怕別人既睇法
害怕比人說冇用
因為男仔今次真係好勁
賺了$$9xx
我睇到既係今次小丘同大陸杰真係為左今次付出了很多
佢地係背後做左好多野
感謝你們~!
我終於感覺到講就容易做左難既滋味..
之前同小丘講既時候就好容易
但係原來真係會好CARE嫁
I AM WORRIED!
2/3家長日
見家長@0@
之前都有d驚~_~
聽恩講平均分73點幾先考到50~60
咁我咪會跌囉!_!
my god-_-
害怕面對媽媽
好彩我冇跌到-3-
仲升左少少^3^v
不過中文真係要努力~_~
我想提升我既eng oral*0*
不過唔知點做-3-
你需要內疚麼?
並不需要..
因為你曾帶給我一生中最快樂既時候..
我一輩子也不會忘記!
你對我已經沒有愛了!?
不過要感謝你還願意和我做朋友...
是你,,令我開始對愛情不再有期望..
暫時不會再愛/喜任何人
現在只想努力讀書
and開心地生活*
|