2008 年 3 月 15 日  星期六   晴天


2008-03-15 分類: 未分類

留位-0-"
遲d打-v-"


s0r>0<
因為我個[[好]]細佬唔比我用電腦-3-
所以好耐冇打啦x]
各位別生氣唷xd
嬲左唔令嫁>,<(白痴唷-.-快d打啦你<--心聲@v@?)

15號去睇班足^_^
本黎好開心的出發-
但由於本小姐同2位少爺遲到-3-
所以有人嬲爆爆-﹏-
ps.芳大少遲得最多-v-(成粒鐘-00-)
跟住成日落黎都係咁既樣--"
我知我地係衰..
搞到冇得睇第1埸
但係我地又唔係有意既...
我知我冇咩資格講野...(bez我遲到- -)
但係我想發表意見-000-
雖然遲到係唔岩
但係唔洗咁大反應呀?
人人都會有試過遲...
加上恩同奶媽都有等啦
大家都係等咁耐
點解你會有咁大反應呢?
我們對你說"對不起"
你又哭...
你這樣的樣子我們很害怕
又唔知點同你講好...
最後又搞到大家都咁唔開心-0-<---唔係怪你!!!
[[不太愉快]]
3點-0-
去左天耀打波-0-
閃避球-0000-
很廢的說~_~
跟住恩話唔想玩-0-
so走左=0=
去左park x]
傾左陣計-0-
then-
家敏打比我叫我同佢地出YL行街街-0-
4個人仔出YL-0-
我又再出YL""
行左3個鐘就閃了-0-
要回家= ="
被罵了/ . \"
青青||衫x1
            褲x1
            皮帶x1
maggie||衫x1(同一款的唷xd)
           皮帶x1
家敏||蛋糕x1
我-0-咩都冇xd
我地去左影貼貼的說>3333<*
但唔比人post-3-
小女子不想比人嘔打*3*


懶了-3-
打得好少- -"






訪客留言 (返回 cat93 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





cat93
暱稱: 笨貓
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-10-07
我不是壞女人!!!
1♥3A!!!
最後的1天
64x]
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 100
今日人氣: 0
累積人氣: 2009