21/3
兜兜來了*v*
很囍他唷=]
很可愛的說=]
兜兜第1個印象比我係很可愛=]很傻-0-貪玩x]咸濕*0*貪食*~*仲有既係超八卦xD
有了新寄託?
25/3
4人遊^_^
只是我們4人的日子=]
十分重視哇x]
12點去了體育館-0-"
打badminton
不過冇得打~_~
冇拍t^t
所以提早去TM-0-"
諗住睇袋-v-
點知佢[[汁]]左- -"
o晒咀~_~
上次同我地講話遲d會返新野- -"
冇啦啦又會[[汁]]左~_~
then去左TM醫院-0-
中東佢咩咩咩-0-"
要排期-0-"
向YL出發*0*
行左陣街*v*
影了貼貼*3*
happy:>
恩姐買了一條十分優閒的優閒褲xDDDD
呀肥睇中左D吊帶褲-0-"
很短的說-0-"""
心思思揸唔定主意-0-"
冇買-V-
終於去食野啦*000*
韓舍韓舍韓舍韓舍韓舍韓舍韓舍韓舍韓舍韓舍韓舍韓舍韓舍^_^
食左好多野唷-0000-(變了豬XDDD")
幫中東[[不]]了很大的雪糕XDDD(感謝我嗎0,0?)
紫米露+雪糕好正*_*中東教唷X]
比人偷拍了不少XDDD
中東最多=]
呆呆的被拍了也不知XDDD
巨瑟最後買了一條吊帶短褲-0-"大露背的(穿給XXX睇的XDDD")
一定再有機會一齊的!!!
28/3
你今天生日了...
說了生日快樂了"
但你沒有ON的說
為什麼?
沒有空嗎?
願你不像我...
有個不太開心的生日=]
|