統測完了
當琴日派最後一份卷----phy
我真係第1次想放棄
我也很想好似青一樣
不用擔心自己的成績
每天只有玩
星期六日想去街就去
根本就唔理自己學到幾壞
每天也過得快快樂樂
但這生活真的是我想過的嗎?
但係我真係想放棄
之前ivy話要放棄
我也有勸佢
我覺得佢冇諗過自己既前途
點解要選擇放棄呢?
但係現在的我好似明白到
個種既心情
係你經歷完一d你從來冇發生過既野
你就會迷失,,想逃避,,想放棄
我現在好似能感受到
因次既u.t.真係令我跌到落谷底
我起碼跌左5分有多
5分呀!!!
它可以令我跌到第幾名!?
被人拋離多遠了!?
即使u.t係完左
但係佢真係完左咩!?
我還要為我的懶惰作出代價
我還要面對媽媽
雖然佢既要求唔高
只要keep住便可
但這次我既懶惰會傷佢幾多!?
這樣會令佢有多失望
對不起<3
這次跌得太傷,,
很想放棄一切..
|