2008年既第1次黑色暴雨
感覺勁差
就係依隻浣熊令到我地既bbq活動取消了
明明是很期待的
最後卻要改期
這天約了小冰同雪芳
首先11點半到小冰home
雪芳話要做世史hw
佢電腦hand左
點知佢都唔係做既- -(呃屁xd)
掛住玩東玩西-000-
最後係打左書名;;作者;;出版社;;同內容''2''個字就冇下文啦
唉唉唉-.-
呀妹你真好野~g00d!
小冰整左薑汁撞奶<---我話想食既xd
同大菜糕<----冇食到就走了-.-
玩到3點幾就去左我home
幫我睇下我部電腦-3333-
本小姐的電腦冇左聲音
點知都係唔得t^t
雪芳係我home做完佢份hw=]
我地整左咸牛肉蛋冶<--------我整嫁*v*
好飽*0*
做到7點到
佢地就話返龜了
點知勁大雨-0-
當然啦-.-
黑色暴雨喎-0-""
借了2把遮比佢地
唔知佢地有冇淋雨!?
希望佢地冇事啦
worried !!
特別新聞報導;;
呀ba真好野-.-
竟然d風吹到呼呼聲都唔知~_~
p.s.我係佢門口係feel到勁大風--當時係關了門的=.=
佢可以係黑色暴雨期間開大個窗-.-
佢房發生嚴重水災xd
真可憐~﹏~
正在搶救中!!!
岩岩發生的x]
|